Brevi introduzioni per i nostri novi pianti

Semu felici di dì chì a nostra cumpagnia hà stabilitu una nova fonderia l'annu passatu, Shandong Fuchen Machinery Co., Ltd.

mmexport1654572726379

Scopu di l'affari di a cumpagnia: parti meccaniche, trasfurmazioni è vendite di pezzi, fusione di metalli neri, fusione di metalli non ferrosi, prudutti di metalli per a fabricazione di sicurezza è di prutezzione di u focu, vendita di equipaghji per a lotta di u focu, specializate in raccordi di tubi di trinchera di u focu, prudutti di machini agriculi è auto. parti,Attualmente, a pruduzzioni annuali di casting pò ghjunghje sin'à 20.000 tunnellate, i prudutti sò venduti in tutta a casa è à l'esteru, in particulare l'Americia è l'Europa.

MXX_20220607095022

Chì hà una capacità d'assicuranza di qualità relativamente perfetta, hà custruitu una stazione d'alimentazione di palle, un laboratoriu fisicu è chimicu è un laboratoriu di sabbia di tipu, cù un strumentu d'analisi di qualità di l'acqua di ferru di furnace è l'attrezzatura di prova metallografica è u tipu di strumentu di prova di sabbia.

MXX_20220607094358

In l'ultimi anni, a cumpagnia attribuisce una grande impurtanza à a riforma tecnologica è u sviluppu di novi prudutti, è hè attualmente impegnata in questu.

Forza di ricerca è sviluppu di raccordi di tubi è machini agriculi è accessori auto.

 

Sè site interessatu cù i nostri prudutti, o aspettate di sapè più nantu à questu, per piacè cuntattatemi liberamente.

 


Tempu di post: 07-07-2022
Chat in ligna WhatsApp!